ASIAKASPALAUTUKSET

Palauttaminen on ilmaista 14 vuorokauden ajan toimituksen vastaanottamisesta. Huomioithan, että ilmaisten toimitusten raja on 100 €. Jos tilauksesi arvoksi palautuksen jälkeen jää alle 100 €, tilaukselle lisätään toimituskulu 4,90 €. 

Palautuksen hyvityksen hoidamme Paytrailin kautta heti, kun palautus on saapunut varastollemme. Palautus hoidetaan noudattaen sitä samaa maksutapaa, jolla alkuperäinen ostos suoritettiin. Jos toimitat meille tilinumeron osoitteeseen info@oasis-stores.fi, niin hoidamme palautuksen suoraan tilillesi, kunhan palautus on saapunut meidän varastollemme.

Huomioithan, että tuotelappujen irrotus on ostopäätös. Emme ole velvollisia korvaamaan tuotetta, joka ei ole alkuperäisessä kunnossaan, tai josta tuotelaput on irrotettu.

Palautukset tulee toimittaa meille käyttäen samaa toimitustapaa, jonka valitsit tilauksellesi. Kaikki tilauksesta palautettavat tuotteet tulee palauttaa yhtenä (1) asiakaspalautuslähetyksenä. Mikäli asiakas tekee yhteen tilaukseen useita peräkkäisiä palautuksia, veloitamme ylimääräisten palautuksien postikulut asiakkaalta täysimääräisinä.

HUOM! Joissakin tilanteissa toimitamme lähetyksen suoraan kotiin pääkaupunkiseudulla. Tästä palvelusta (jota emme joka tilauksen yhteydessä pysty lupaamaan), emme veloita mitään ylimääräistä palkkiota. Jos olet saanut lähetyksen em. tavalla, pyydämme Sinua ilmoittamaan palautuksesta tekstiviestillä numeroon 044-2399 842 tai siihen numeroon, jolla ilmoitimme toimituksesta. 

PALAUTUKSET TULEE HOITAA MATKAHUOLLON KAUTTA: 
Hoidamme toimitukset toistaiseksi vain Matkahuollon kautta, joten palautuksetkin tulee hoitaa vain Matkahuollon kautta. Voit palauttaa asiakaspalautuksesi mihin tahansa Matkahuollon noutopisteistä (löytyy mm. K-Marketeista, R-kioskeilta, Tokmanneista ja Matkahuollon omista pisteistä). 
Palautusta viedessäsi tarvitset HELsome Oy:n palautustunnuksen: 9527567
Säilytä palautuksestasi kuitti.


PALAUTUS KIRJEPOSTILLE: 
Pienet toimitukset, jotka mahtuvat postiluukusta sisään, toimitamme kirjepostina. Jos vastaanotit tilauksesi kirjepostina suoraan kotiin, palautus tulee hoitaa Matkahuollon toimipisteen kautta. Katso yllä ohjeet! 

Noutamattomista paketeista aiheutuu HELsome Oy:lle huomattavia kuluja. Lain nojalla (1211/2013) pidätämme oikeuden laskuttaa aiheutuneet kulut asiakkaalta, jos toimitettuja paketteja palautuu meille noutamattomina. Laskutettava kulu on 19 € per noutamaton paketti (sisältää toimituskulut, palautus-ja käsittelykulut).


Matkahuollon toimituksia säilytetään Matkahuollon pisteissä 14 vrk. 
Huomioi pakettisi säilytysaika ja saapumisilmoituksessa mainittu viimeinen noutopäivä, jotta ehdit noutaa paketin säilytysajan puitteissa.

Mikäli haluat peruuttaa tilauksen ilman lisäkuluja sen jälkeen, kun se on jo lähetetty, tulee sinun noutaa lähetys ja palauttaa se meille takaisin Matkahuollon asiakaspalautuksena.


Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
 

Yleistä: 

Jos Sinulla on mitä tahansa kysyttävää esim. tuotteen mitoitukseen liittyen, autamme erittäin mielellämme. Ole rohkeasti yhteydessä asiakaspalveluumme info@oasis-stores.fi tai puhelimitse 050-351 7112. Vastaamme viesteihin ja puheluihin joustavasti, kellonaikoihin katsomatta.

Sovita tuotetta ennen kuin irrotat tuotelaput. Palautettavassa tuotteessa tulee olla alkuperäiset tuotelaput paikoillaan. Tuotelappujen irrottaminen tuotteesta on ostopäätös. Huomioi tuotetta sovittaessasi, ettei siihen tartu tuoksuja, (meikki)tahroja tai esim. eläinten karvoja. Emme ole velvollisia ottamaan vastaan asiakaspalautuksina tuotteita, jotka ovat vahingoittuneita tai käytettyjä.

Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan. Käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa emme voi korvata. Mikäli tuotteen saadessasi huomaat siinä jotain kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, ilmoitathan siitä viipymättä meille sopiaksesi vaihdosta tai palautuksesta.

HELsome Oy:llä on oman harkintansa mukaan oikeus evätä asiakkaalta ilmainen toimitus ja palautus, peruuttaa asiakkaan tekemä tilaus tai tarvittaessa sulkea asiakastili ilman eri ilmoitusta toistaiseksi tai kokonaan. Yleisin syy lähetys-ja palautuskustannuksien perintään on asiakastilin huomattavan suuri asiakaspalautuksien määrä.

Loading...