REKLAMAATIO

Asiakkaan velvollisuus on tarkistaa tilauksen sisältö, tuotteiden kunto ja vastaanotettu kappalemäärä huolellisesti heti, kun tilaus on vastaanotettu. Mikäli tilauksessa on toimitettu väärä tuote, väärä tuotteiden määrä tai tuotteessa on virhe, tulee siitä ilmoittaa viipymättä HELsome Oy:lle sähköpostilla info@oasis-stores.fi tai puhelimitse numeroon 050 3517 112 (ark. 9:00-15:00). Mikäli tuotteessa on virhe, liitä sähköpostiin mukaan kuva vaurioituneesta tuotteesta siten, että koko tuote näkyy kuvassa ja vaurio on selvästi nähtävissä.

Huomioithan, että reklamaatio-oikeus ei kata:

- tuotteen käyttötarkoitukseen sopimattomasta tai liiallisesta käytöstä aiheutuneita vahinkoja
- hien tms. aiheuttamia vahinkoja
- normaalia uuden kankaan aiheuttamaa värinpäästöä (esim. uudet farkut värjäävät sukat sinisiksi)
- tuotteen käytöstä tai vääränlaisesta pesusta johtuvia vaurioita
- ulkoisten tekijöiden, kuten hankauksen, kulutuksen, terävien esineiden tai kemikaalien aiheuttamia vahinkoja
- tuotteen mallista tai materiaalista johtuvaa epämukavuutta (esim. rakot, hikoilu, epäsopivuus, istuvuus)
- käytössä syntyneitä kengänkärjen kulumia
- kengän korolle aiheutuneita vahinkoja

Loading...